donderdag 4 juni 2020

Mondhygiëniste

Weer een andere
Ik was ruim op tijd bij de kliniek aanwezig en stond netjes buiten te wachten conform de instructies (niet te vroeg naar binnen, afstand houden) en betrad een kwartier voor mijn afspraak het gebouw. Eerst de niet te vermijden dispenser met ontsmettingsmiddel en daarna de met lint afgezette balie zodat je niet te dichtbij kon komen. Daar het eerste lichtpuntje want de afspraken waren ruim gepland en ondanks dat ik te vroeg was kon ik meteen naar de behandelkamer.

Daar werd ik met een nieuwe mondhygiëniste  geconfronteerd die gelukkig wel mijn dossier had gelezen dus wist dat ik een lastige patiënt was. Ik mocht eerst een minuut met ontsmettingsmiddel spoelen voordat ik in de stoel mocht maar daarna kreeg ik een prima behandeling zodat mijn gebit er de komende maanden weer tegen kon. De vervolgafspraak werd niet bij de balie gemaakt maar in de behandelkamer zodat je zo mijn mogelijk mensen tegenkwam en daarna verliet ik de praktijk weer. Voor dit soort afspraken is Corona een zegen want waar ik normaliter moet wachten werd ik nu eerder geholpen en verliet ik de praktijk een stuk vlotter, dit mag van mij post Corona dus best wel zo doorgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten