maandag 29 juni 2020

Klant

Prima geregeld
Een van onze klanten had nogal wat problemen en  uiteraard gingen wij hen daarmee helpen. Als start had ik twee conference calls met ze om er achter te komen wat er speelde en een mogelijke oplossing aan te dragen. Die vond een goede bodem en er werd mij verzocht om het een en ander wat verder uit te werken en ter plekke te presenteren.

Zo ging ik samen met hun accountmanager daar langs en ik miet zeggen, zij hadden hun Corona zakjes goed voor elkaar. De vergaderruimtes waren netjes ingericht met de stoelen op ruime afstand en zo kon ik in twee uur netjes mijn voorstel presenteren en de vragen van de klant beantwoorden. Men was erg enthousiast en ik kreeg dan ook het verzoek om alles op papier te zetten zodat zij een besluit konden nemen, wat ik uiteraard ga doen. Mijn vermoeden is dat ik daarna nog een paar bezoekjes daar ga afleggen, iets waar ik niet tegenop zie want het zijn fijne mensen en de klus is erg leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten