zondag 7 april 2019

Racemonsters

Die rechter dus
Op de weg terug naar huis werd ik ingehaald, met een veel te hoge snelheid door een rode Ferrari terwijl er een blauwe al vroep-vroep´end mij aan de andere kant wilde inhalen.

Toen ik aangaf netjes naar links te willen stopte hij met inhalen dook meteen achter mij en ging mij daarna op volle snelheid voorbij. De twee idioten bleven op vol vermogen doorblazen en probeerden werkelijk iedereen in te halen en het was waarlijk een wonder dat er geen ongelukken gebeurde. Ook die avond zag ik geen berichten over auto-ongelukken in het journaal dus kennelijk is alles goed gegaan maar dat was niet aan deze twee malloten te danken die kennelijk het idee hadden dat ze op het circuit van Zandvoort zaten in plaats van op de provinciale weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten