woensdag 24 april 2019

Loodgieter

Vaklui
Vandaag zou de wasmachinekraan vervangen worden en ik had een afspraak met de loodgieter om 8 uur in de ochtend zodat ik nog op tijd op mijn werk zou zijn. Iets over achten ging de bel en even later stond de medewerker van het bedrijf aan de deur voorzien van een rugzak. Binnen een vloek en een zucht had hij de de kraan vervangen en na controle bleken alle problemen verholpen te zijn. Afrekenen ging via mobiele pin en nog voor half negen verliet ik mijn huis om nog netjes op tijd op mijn werk te zijn. Ik heb dit bedrijf nu voor de tweede keer (de eerste maal was een verstopping) aan de deur gehad en kan maar een ding zeggen. Het zijn vaklui, de service is uitstekende en afspraken worden netjes nagekomen. Mocht je zelf een loodgieter nodig hebben dan kan ik je Martin Breman van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten