donderdag 18 april 2019

Keuzes

De kogel is nog niet door de kerk
Ik loop al een maand na te denken over een gedeelte van de vakantie. We reizen na ons bezoek aan Yellowstone naar het hoofdkwartier van de mormonen en dat is een trip van ruim zeven uur. Nu is autorijden in Amerika geen straf, de wegen zijn breed en het verkeer is erg vriendelijk dus dat is geen enkel probleem.

Alleen twijfel ik over het feit dat we een hele dag in de auto gaan zitten of toch ergens onderweg gaan stoppen. Het enige probleem is dat ik nog geen enkele leuke stop heb gevonden tussen Cody en Salt Lake City in, alleen maar gaten waar werkelijk niets te beleven valt. De maybe in het plaatje bij dit stukje geeft dus inderdaad exact de huidige situatie aan, ik denk dat ik maar eens op mijn gemak een middagje ga spenderen om alle dorpjes op het halverwege punt van die trip te bekijken en dan een keuze ga maken. In een keer of in twee etappes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten