maandag 1 april 2019

Luitjes

Vakman
Eenmaal weer thuisgekomen van de tandarts was het terug naar de badkamer om de situatie op te nemen. Ik kon niets vinden dat lekte maar er kwam nog steeds water op de vloer bij dus het was tijd om een vakman in te schakelen.

Via onze VVE beheerder werd er iemand van Luitjes naar mij toegestuurd die op zoek ging naar de veroorzaker van de ellende. Dat bleek tenslotte de kraan van de wasmachine te zijn die van binnen fors lekte en de oorzaak van de ellende was. Hij had uiteraard geen nieuwe bij zich en dus deed hij een provisorische reparatie waardoor er geen stromen meer verschenen maar druppels. Hij gaf aan dat ik of de kraan zelf moest gaan vervangen of een afspraak moest maken met een loodgieter om de boel volledig te herstellen maar aangezien het vrijdagmiddag was ging dat niet lukken voor het weekeinde. Voorlopig kan ik in ieder geval met een gerust hart gaan slapen zonder bang te hoeven zijn dat het huis onderloopt, volgende week maar naar de reparatie gaan kijken. Bij vertrek gaf hij mij nog een gouden tip mee die ik zeker ga opvolgen. Als je op vakantie gaat sluit dan de hoofdkraan af want je wilt niet de kans lopen dat als je thuiskomt er een waterval uit je huis de gemeenschappelijke tuin instroomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten