vrijdag 12 april 2019

George de Jong

Zo kom je er nooit, zo elke week
Het begint tegenwoordig een gewoonte te worden om een bezoek aan George te brengen want vrijdag was het mijn beurt om langs te gaan. Het linkerglas van mijn zonnebril viel namelijk spontaan uit het frame (gelukkig in de auto en niet op straat) en bij het zelf vastzetten vloog het er enkele dagen later alweer uit.

De professionals van George hadden het in no time voor mij geregeld en ook een nieuwe brillenkoker voor mijn zonnebril was geen probleem (de vorige was een beetje stuk en ging niet meer goed dicht). Ze hadden geen Tag heur kokers meer maar met was passen en meten bleek een Dick Moby ook prima te passen en zo ging ik met gerepareerde bril in nieuwe koker weer naar buiten zonder iets te hoeven betalen, de service van George is exemplarisch te noemen, anderen mogen hier een voorbeeld aan nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten