dinsdag 11 oktober 2016

Hula hoop

Mij niet gezien
Een van de meest aparte toevoegingen aan mijn inventaris vond de afgelopen week plaats toen de hula hoop arriveerde die mijn vriendin besteld had. Zij vind dat ze te zwaar is en zweert bij de hula hoop om af te vallen en had er dus een besteld en liet die bij mij afleveren.

Toen ze er was pakten we samen het pakket uit en zetten het apparaat in elkaar waarna zij ging oefenen. Of het helpt heb ik geen flauw idee maar toen zij na een week op de weegschaal ging staan was zij vier ons kwijt en dat is uiteraard goed nieuws. Dat gaat mij echter niet aan de hula hoop brengen. Ik houd het bij wandelen en op mijn voeding letten, dat is goed genoeg voor mij. Maar mochten anderen dat wel een goed idee vinden, een hula hoop is niet al te duur, zorg er echter wel voor dat hij zwaar genoeg is voor wat je van plan bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten