donderdag 6 oktober 2016

Brand

Einde oefening
Dinsdagochtend hoorde ik meerdere sirenes en een helikopter maar zag niets bijzonders. Op een gegeven ogenblik rook ik zelfs een lichte brandlucht en ging eens op het balkon staan om te kijken of ik toch wat kon ontdekken maar wederom niets. Ik maakte dan ook gewoon mijn ochtendritueel van ontbijt en douche af en pakte mijn spullen om richting Almere te vertrekken. Buiten gekomen bleek er wel degelijk wat aan de hand te zijn want er stond een brandweer wagen voor de deur en diverse politiewagens. Aan de zijkant van de flat was men net klaar met het blussen van een brandende motor en na het maken van een paar foto's werd ik door een agent gevraagd om door te lopen en achter het politielint te gaan staan.

Wat zoeken na afloop op internet leverde op dat het ging om de vluchtscooter van twee criminelen die net geprobeerd hadden om een andere crimineel om zeep te helpen. Kortom een stukje wild west voor de deur in Amsterdam nieuw west maar deze sul heeft daar weer niets van meegekregen en dat is eigenlijk toch ook wel het beste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten