woensdag 19 oktober 2016

Beter

De onze
Maandag had ik een afspraak bij de arbo arts om de voortgang van mijn herstel te bespreken. Volgens het programma van de arts zou ik inmiddels twee dagen per week thuis en twee dagen per week op kantoor werken. Thuis zes uur per dag en op kantoor vijf uur per dag.

Ik was de vorige week echter al zeven uur per dag aan de slag op kantoor en had van het weekend weinig problemen ondervonden dus bij binnenkomst vertelde ik de arts dat alles goed ging en ik m.i.v. deze week weer fulltime aan de slag ging. Het gesprek was dus gauw afgelopen en ik ging door naar kantoor voor de eerste werkdag als weer herstelde. Hiermee is een hoofdstuk afgesloten dat voor mij veel te lang geduurd heeft maar dat er wel voor gezorgd heeft dat ik alweer een stuk beter beweeg dan voor de operatie. Nu de komende maanden verder met fysiotherapie om nog veel beter te gaan bewegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten