woensdag 5 oktober 2016

Bangkok

Fantastuische stad
Inmiddels zijn alle reizen en overnachtingen geregeld en wordt het tijd om te kijken wat we overal gaan doen. In Bangkok staas in ieder geval een bezoekje aan het koninklijk paleis op de rit, een tocht met een tuk-tuk (heb ik de vorige keer niet gedaan) en een romantische diner cruise op de Chao Phraya op het programma.

Daarnaast wilde ik de vorige keer een bezoek brengen aan Siam niramit maar die dag was ik net ziek dus dat gaan we nu inhalen. Ook een dagtrip naar kanchanburi en de brug over de rivier Kwai staan op het programma. Ik ga nu een mailtje naar mijn gids van mijn vorige trip sturen of zij nog wat suggesties heeft voor andere dingen en om dit voor mij te regelen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in en ben begonnen met aftellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten