zaterdag 17 november 2007

Amsterdam - Antwerpen

Zaterdag 17 november was het weer tijd voor het jaarlijkse PV tripje naar het buitenland. De reis zou deze keer naar België voeren en samen met een van mijn beste vrienden had ik mij hier voor opgegeven.

Dat betekende dat ik vroeg in de ochtend naar Zaandam reed om hem op te halen om vervolgens samen naar Almere te rijden om de auto te parkeren en de bus naar België te pakken. De vakantie ploeg was maximaal gevuld want naast ons kwamen ook de andere collega´s waar ik op en naast het werk veel tijd mee doorbracht. We waren dus in totaal acht man-vrouw sterk voor dit weekend. Niet iedereen ging met de bus want een stel zou zelf naar Antwerpen gaan om daar de dag met een vriendin door te brengen voor ze zich in de avond bij ons zouden aansluiten. Aangezien onze eerste bestemming, Antwerpen, nog geen twee uur rijden is van Almere betekende dat geen tussenstop of wat dan ook maar een rit zonder pauzes naar het land van onze zuiderburen. Welnu het was een hele voorspoedige rit want we arriveerden netjes op de geplande tijd in Antwerpen waar we de bus uitgeladen werden om de laatste paar meters naar ons hotel af te leggen waar we die nacht zouden overnachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten