donderdag 3 juli 2003

De terugreis

Aan alle goede dingen komen een einde dus ook aan ons tweedaagse bezoek aan SX3. We vertrokken ruim op tijd uit Bracknell omdat we wederom met de auto door onze gastheer gebracht zouden worden maar de M25 was berucht om haar file's en we konden geen risico lopen met onze tickets.

Het eind resultaat was uiteraard te voorspellen. We hadden geen enkel probleem onderweg en arriveerden veel te vroeg op het vliegveld. We namen afscheid van onze chauffeur en betraden het vliegveld. Nu had ik flink wat droevige vliegvelden gezien in mijn leeftijd en ook Stansted viel in deze categorie. We investeerden enkele van onze ponden in bier en chips (ja zo droevig was het) en gingen aan een tafeltje zitten om de twee dagen door te nemen.

Eindelijk was het tijd om naar het vliegtuig te gaan en na een vlucht van nog geen uur zetten we weer voet op Nederlandse bodem. Daar nam ik afscheid van mijn twee collega's en pakte de trein en de tram om mij weer thuis te brengen. Mijn eerste zaken trip naar het buitenland was mij wel bevallen en ik zou zeker geen nee zeggen tegen een volgende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten