woensdag 2 juli 2003

Amsterdam - Stansted

Ik was deze ochtend erg vroeg opgestaan want we hadden een ochtend vlucht naar Londen. Ik pakte mijn reeds klaargezette tas (niet al te vol want we zouden maar twee dagen in Engeland verblijven) en nam een van de eerste trams naar het treinstation op de Cornelis Lelylaan. Hier verwisselde ik de tram voor de trein en reed het korte stukje naar Schiphol.

Op Schiphol had ik voor de balie van Easyjet afgesproken met mijn twee collega's en al snel na mijn aankomst hadden we elkaar gevonden. Na vlot inchecken (we hadden allemaal alleen maar handbagage) liepen we door de douane heen en pakten gauw een broodje en wat te drinken daar het inmiddels tijd voor het ontbijt was. Vervolgens door naar de gate waar ik mijn  collega's kon vertellen (dankzij mijn eerdere trip naar Londen ditzelfde jaar) dat we het beste achterin konden gaan zitten daar het uitstappen op Stansted aan de achterkant van het toestel was. We pikten dan ook de stoelen in de laatste rij in en na de vlucht van nog geen uur konden we het toestel dan ook als eersten verlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten