dinsdag 9 januari 2024

Op stap

Daar is ie weer
Vanavond was het mannen stap avond want mijn vriendin wou lekker lui in het hotel blijven en de van het stel waar wij gisteren mee op stap waren geweest was zij in Bangkok dus we zouden gezamenlijk een avondje gaan stappen.

De start was bekend, naar de weg lopen, handje opsteken en instappen in een redelijk volle song taew waar ik met een aantal Australiërs in gesprek raakte. Ik was op een gegeven ogenblik de enige passagier. De chauffeur stopte, hing een of ander wazig verhaaltje op dat hij zo zou terugkomen en of ik wilde uitstappen waarna hij vertrok. Geen enkle probleem want na slechts enkele minuten wachtten arriveerde de volgden song taew waar ik instapte en die mij naar mijn bestemming bracht waar ik had afgesproken met mijn vriend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten