zaterdag 6 januari 2024

Doo Dee

Echt Thais
De volgende ochtend had mijn vriendin geen zin in de drukte van het hotel ontbijt dus begaf ik mij in mijn eentje naar de eetzaal waar ik een zeker niet slecht maar ook zeker geen top ontbijt had. Toen ik weer op de kamer terugkeerde had mijn vriendin een kop koffie gedronken en een douche genomen dus we konden naar buiten.

Daar liepen we over de beach road tot de ogen van mijn vriendin op een typisch Thais eethuisje viel en er besloten werd dat zij daar haar ontbijt ging inhalen. Het werd een behoorlijk vloeibaar ontbijt want ik hield het bij een sapje (watermeloen uiteraard) en zij ging voor een smoothie en een noodle soep. Het smaakte haar prima, beter dan het hotel, koste nagenoeg niets en dus vertrokken we blij en voldaan. De ontbijtzaal van het hotel gaar het zwaar krijgen de komende dagen!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten