maandag 8 januari 2024

Cafe Amazon

Ruime keuze
Vanochtend was een herhaling van gisterenochtend. Mijn vriendin had wederom geen zin in het hotelontbijt en dus daalde ik wederom alleen af naar de ontbijtzaal om van het ontbijt te genieten. Zoals gememoreerd, niet vies maar met voorsprong het minste van de vakantie.

Eenmaal boven gekomen was er echter een verschil met gisteren want ze had geen zin om op te staan en bleef lekker in bed liggen zodat ik besloot een wandeling langs de beachroad te maken. Na een tijdje kwam ik bij een vestiging van café Amazon terecht en aangezien ik trek had in een goede koffie (dat was die van het hotel zeker niet) besloot ik een stop te maken. Toen ik een app stuurde van mijn locatie werd er direct een bestelling geplaatst van een sapje en een gifgroene cake als vervangend ontbijt dat ik netjes naar het hotel bracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten