maandag 17 oktober 2022

Winterbanden

Vlot gedaan
Van alle gemaakte afspraken was die van de winterbanden het snelste want ik kon al binnen een paar dagen terecht bij het profile tyre center in Zaandam, en ja dat is voor mij dichterbij dan het filiaal in Amsterdam.

Ik had de afspraak dusdanig gepland dat de heenrit tussen twee afspraken inviel en de terugrit tijdens de lunchpauze (een vreemd begrip met het thuiswerken van tegenwoordig).en gedurende de tijd dat mijn auto van de zomerse naar de winterse variant ging kon ik gewoon werken op de wifi daar onder het genot van een kop koffie.

Het verliep nog veel vlotter dan gepland want na een half uurtje kon ik de terugrit naar huis weer aanvangen met een auto die voorbereid was op de winter, maar of die er ook gaat komen is nog onzeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten