zaterdag 15 oktober 2022

Afspraken

Druk,druk,druk
Het was afspraken plan dag want ik kreeg bericht van mijn lease maatschappij dat het zowel tijd was voor de wissel naar de winterbanden en ook dat ik een afsrpaak moest maken voor een beurt. Voeg daar aan toe dat ik mijn afspraak met zowel mondhygiëniste als tandarts naar een andere datum moest zetten en ik was wel even bezig.

Gelukkig konden beide auto afspraken via het internet maar voor de tandarts moest ik bellen en dat bleek wel voeten in de aarde te hebben omdat een dubbele afspraak lastig was. Waar ik met de auto beide afspraken in oktober kon maken werden de afspraken voor het mondje verzet naar februari volgend jaar maar aangezien ik geen klachten heb en ik de mondhygiënist nog geen twee maanden geleden heb gezien is dat geen enkel probleem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten