zaterdag 29 oktober 2022

The Batman

Niet helemaal mijn ding
De meeste superhelden films zie ik in de bioscoop post Covid19 en de incidentele film die ik niet in de bioscoop zie wordt zo spoedig mogelijk thuis gekeken.

Vandaag stond er een film op het programma die al maanden uit was maar waar ik nog steeds niet naar gekeken had, The Batman. Er was een reden dat ik nog steeds niet had gekeken en dat was het feit dat ik weinig verwachtte van de buiten het extended universe geplaatste film. Ondanks de positieve reviews en het succes van de film was het inderdaad niet waar ik op zat te wachten en dat had ook met de drie uur die de film duurde te maken. Ik ga nog wel een keertje kijken of ik er dan meer soep van kan koken maar het is geen aanrader voor de gemiddelde superhelden film tenzij je een Batman afficianado bent.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten