donderdag 30 juni 2022

Outback

What else
Vanavond deden we iets heel on Amerikaans, we lieten de auto bij het hotel staan en liepen naar het restaurant waar we die avond wilden gaan dineren. Het was mij namelijk opgevallen dat tegenover ons hotel een vestiging zat van Outback, een op Australische leest geschoeid steakhouse waar ik jaren terug met de boys ook al een keer, naar grote tevredenheid, gegeten had. En behalve dat lopen gezond was, was het in dit geval ook stukken sneller om achter het hotel door te steken en naar het restaurant te lopen dat met de auto eerst het parkeerterrein van het hotel te verlaten, vervolgens een stuk over de weg te rijden naar het terrein waar Outback zat om daarna met diezelfde auto naar Outback te rijden.

We betraden het restaurant en kregen een plaatsje waarna we wat te drinken bestelden. Dat ging prima met de cocktail voor mijn vriendin maar mijn tapbiertje ging het niet worden want de tap was gesneuveld. Daarom werd het een blik Fosters (Australisch bier). Als eten werd het uiteraard steak voor mij, mijn vriendin hield het bij zalm en daarbij salade en groenten. Steak en zalm waren top, met de salades was ook niets mis maar wijn houden allebei van beetgare groeten en dat stadium waren deze lang en breed gepasseerd. Maar dat was dan ook het enige minpuntje aan een prima diner en na afloop hadden wij nog een gezond wandelingetje voor de spijsvertering terug naar ons hotel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten