zondag 26 juni 2022

Microtel, de morning after

Niet best
De volgende ochtend werden we wakker en waar ik prima geslapen had gold dat niet voor mijn vriendin. Er bleek namelijk licht boven het gordijn door te schijnen vanwege de spotlight voor onze kamer en daar is mijn vriendin heel gevoelig voor en dus had zij verschrikkelijk slecht geslapen.

Daar moest dus wat aan gebeuren. De eerste taak echter deze ochtend was koffie halen want zoals gemeld, we hadden geen koffiezetter op de kamer. Ik schoot dus wat kleren aan en liep naar de lobby waar ik twee koffie meenam en constateerde dat, zoals verwacht, het ontbijt niet best was.

Na koffie en douchen liepen we naar voren en vroegen om een andere kamer. Uiteraard was dat geen enkel probleem maar dat zou wel een tijdje duren. We gaven aan dat men onze koffers gewoon kon verplaatsten, pakten vervolgens alles in en gingen op zoek naar ontbijt.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten