vrijdag 23 juli 2021

Presentatie

De held staat link
 Ik moest een presentatie geven aan het management team op mijn werk en alhoewel het over een serieus onderwerp ging had ik besloten om er een ludieke presentatie van te maken.

Zo kon je op de dia's de nachtwacht, een kleine Amsterdams brouwer, een wereldberoemde Spaanse ober en het laatste jaar volgens de Maya kalender. Ik had hem van te voren op mijn leidinggevende uitgeprobeerd en die was positief dus ik nam het verhaal op deze manier mee naar de volgende MT vergadering. Het was een succes en m.b.v. de dia's kreeg ik het best wel lastige onderwerp goed voor het voetlicht en de beslissing was dan ook positief. Toen ik vertelde de volgende keer met cijfertje te komen in de presentatie kreeg ik het advies om dat absoluut niet te doen en de volgende keer weer met een dergelijke presentatie te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten