zondag 4 juli 2021

Laid back lunch

Prima verzorgd
Met het krimpen van de Corona maatregelen wordt er steeds meer mogelijk, ook op mijn werk. Zo is daar nu op dinsdag  de laid back lunch geïntroduceerd waarbij telkens twee MT leden en enkele medewerkers aanschuiven om onder het genot van melk, een sapje en heerlijke broodjes van alles en nog wat te bespreken.

Ik woonde de afgelopen week deze lunch bij en zat daar met een erg divers pluimage aan collega's van alle afdelingen. In een periode van anderhalf uur werd er over van alles en nog wat gediscussieerd en ik stak daar enkele belangrijke weetjes op over onder ander waar onze sales afdeling mee te maken heeft. Hopelijk hebben mijn collega's ook wat ban mijn bijdragen opgestoken en ik ben zeker van plan over een paar maanden weer aan te schuiven en niet alleen voor de lekkere broodjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten