vrijdag 9 juli 2021

Pack the bag

Ik pak in ieder geval beter in
Als ik op vakantie ga heb ik altijd een lijstje op mijn computer staan met dingen die ik mee moet nemen. Bij het inpakken wordt alles netjes afgevinkt en wat niet meegaat op  deze trip wordt doorgestreept zodat ik niets vergeet (ben ik namelijk erg goed in).

Nu had ik nog steeds geen app gevonden die mijn Excel lijstje op een goede manier verving maar met Pack the bag is daar een einde aan gekomen. Ik kan een template maken uit alle voor gedefinieerde lijsten en items en kan daar ook dingen aan toevoegen. Vervolgens kan ik die template naar een trip kopiëren en vanuit die trip kan ik dan dingen doorkruizen of afvinken met als mooie extra dat hij laat zien hoeveel items er nog ontbreken. Deze komt direct naast Tripcase als mijn favoriete vakantie app.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten