donderdag 22 juli 2021

Opgesloten

Ook ik kreeg een fietsende bezorger
De nieuwe lampen voor de keuken zijn inmiddels gearriveerd maar de manier waarop was best wel komisch. Ik kreeg een bericht van Coolblue dat de bezorger over een kwartiertje zou komen. 

Na 15 minuten ging echter niet de deurbel maar mijn telefoon. De koerier had namelijk eerst iets in onze buurflat afgeleverd en dacht nu slim via de gezamenlijke tuin over te steken maar hij vond alleen maar op slot zittende deuren. Ik vertelde hem dat de binnendeur een bel had voor de woningen op de begane grond om hem eruit te laten en even later stond hij met lampen voor de deur. Ik vermoed echter dat hij bij volgende leveringen wel heel goed zal kijken of de kortere weg ook deuren heeft die open gaan zonder sleutel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten