donderdag 28 januari 2021

Mr. Sandman

Gewoon op mijn kamer
Het hotel deed zijn uiterste best om gastvrij te zijn in deze Corona tijden en dus had ik de menukaart mee naar mijn kamer gekregen om een keuze voor mijn avond maaltijd te maken waarna ik deze telefonisch kon bestellen. Ik besloot om kabeljauw met spinazie en risotto als hoofdgerecht te nemen en een kaasplankje als dessert vergezeld van een glas Sauvignon Blanc.

Stipt om zeven uur werd er op de deur geklopt en kreeg ik van de met mondkapje uitgeruste serveerster een bord met bestek, een glas wijn en een tasje met de maaltijd. Deze bleek in piepschuim bakjes geleverd te zijn maar eenmaal op het bord neergezet zag het er nog best wel appetijtelijk uit. Het smaakte in ieder geval prima alhoewel ik bij het kaasplankje zelf mocht gokken welke kazen het waren want uiteraard ontbrak de uitleg die je aan tafel wel kreeg. Na afloop spoelde ik het bestek en bord om en zette alles op het balkon om te zorgen dat mijn kamer niet heel erg naar vis en kaas ging stinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten