zaterdag 30 januari 2021

Ontbijt

Mega veel
De wekker ging om zeven uur en om half acht stipt werd er op de deur geklopt, het ontbijt was gearriveerd. Deze maal kreeg ik wederom een tas met schuimplastic dozen, een bord met bestek en daarnaast een hele grote doos. Ik had worstjes met spek en scrambled eggs besteld en die zaten in de tas maar kennelijk was men bang dat ik zou verhongeren want dat was al een mega portie. Voeg daaraan de gigantische doos met brood, broodjes, croissant, heel veel hartig en zoet beleg, boter, fruit, roggebrood, knäckebröd, fruit , yoghurt, noten en haver, melk een sapje en nog veel meer toe en je begrijpt dat ik voor een schier onmogelijke opgave stond.

Wat dan wel weer ontbrak was een lepel voor de yoghurt, en veel ernstiger, extra koffie voor het Nespresso apparaat, zodat ik het met een koffie moest doen voor het ontbijt. Thee daarentegen was er meer dan genoeg zodat ik met volle buik het hotel verliet voor een dagje bij de klant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten