maandag 11 januari 2021

Tui

De nieuwe eigenaar
Ik vond een brief in de bus van een reisbureau waar ik lang geleden (in ieder geval meer dan een jaar geleden) iets geboekt had, volgens mij een hotel in Duitsland.

Ik verwachtte korting op een nieuwe boeking om de branche weer uit het slop te halen vanwege de Covid19 crisis maar ik had maar half gelijk. Het was inderdaad korting (500€ bij een besteding van minimaal 500€ en nog wat andere voorwaarden) maar de oorzaak was dat ze door TUI overgenomen waren en die had kennelijk het hele bestand aangeschreven om ze over te halen naar TUI over te stappen. Voorlopig ga ik eerst eens kijken war die overige voorwaarden zijn en indien redelijk gunstig zijn wordt de voucher bewaard, anders wordt ie rechtstreeks achter de rododendron geflikkerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten