zondag 24 januari 2021

Blauwe periode

Bijna helemaal weg
Toen ik mijn woning meer dan twintig jaar geleden betrok waren de belangrijkste kleuren, wit, blauw en hout. Kozijnen, luxaflex bank, een muurtje, lampen in de gang en borden en schaaltjes waren allemaal blauw gekleurd. Met een houten vloer en de rest van de muren in het wit was dat wel het belangrijkste thema.

We zijn jaren verder en het merendeel van het blauw is inmiddels gesneuveld met war uitzonderingen her en der. Een van die twee uitzonderingen waren twee blauwe kommetjes in het servies maar bij het pakken van de borden wist ik die kommetjes  er ook wat onhandig uit te trekken met als resultaat een set scherven. Kennelijk ben ik door mijn blauwe periode heen en vind ik het de hoogste tijd voor een nieuwe set kleuren in ons huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten