vrijdag 22 februari 2019

Vegan

Uiteraard hier verkrijgbaar
Sinds onze kantine niet meer bemenst is haal ik mijn lunch altijd bij de Albert Heijn aan de overkant en die bestaat, heel saai, uit broodjes en beleg. Melk en fruit liggen nog steeds klaar op het werk.

Toen ik deze keer echter vleeswaren wilde pakken viel mijn oog op gifgroen, bloedrood en ...geel belg. Het bleek dat Albert Heijn nu ook de veganistische medemens ter wille is en voor hun beleg heeft. Het bleek om pompoen, bietjes en nog iets te gaan maar alhoewel ik altijd veel probeer op voedselgebied besloot ik deze maar over te slaan en dat niet alleen vanwege de kleuren. Nu maar afwachten of het een succes gaat worden en het vlees plaats gaat maken voor de groeten op het brood. Voorlopig houd ik mij er verre van, als ik een vleesloze lunch wil dan ga ik wel gewoon voor een lekkere salade.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten