dinsdag 26 februari 2019

Afscheid

Binnen zijn we niet geweest
Een van de dingen die je in een bedrijf tegenkomt met lang zittende werknemers is pensioneringen. Vandaag was het ook weer zo ver, een collega met wie ik in diverse rollen had samengewerkt ging ons verlaten en hij gaf een afscheidsborrel in café 't lievertje.

Het was heerlijk weer dus de borrel was op het terras waar ik van een Affligem blond genoot en van de koude en warme hapjes al pratend met collega's en de jubilaris. En waar ik van plas was om op tijd naar huis te gaan was het weer te mooi, de sfeer te goed en de hapjes en de drankjes te lekker en dus werd het erg laat voor ik tenslotte afscheid nam en naar huis ging. Geen idee of ik ook een afscheidsborrel ga geven als ik vertrek bij onze organisatie maar als ik het doe is deze een erg goede meetlat om de mijne mee te vergelijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten