donderdag 14 februari 2019

Valentijn

Nieuwe geur en nieuwe kleur
Het was weer Valentijn en dus tijd om een cadeautje te kopen. Nu is dat vrij lastig voor mijn vriendin want ze is niet echt gesteld op verrassingen en bovendien is het lastig om iets te vinden wat ze leuk vindt. Nu wilde het toeval dat ze een nieuwe sample van Chanel had gehad en die viel ontzettend in de smaak dus het probleem van het wat was opgelost. Voor het tweede probleem was ik al geruime tijd van te voren begonnen met te vertellen dat er geen cadeautje zou zijn met Valentijn, alleen een etentje dus ook daar was weinig gezeur over. Probleem nummer twee was dus ook opgelost.

Ik ging dus iets vroeger van mijn werk weg om een bezoekje aan de Douglas te brengen en daar de prijs te scoren. Ondanks dat ik haar Douglas kaart niet bij me had (anders was het weel heel duidelijk geweest) was het meisje achter de kassa begrijpend en aardig genoeg om mij toch de 10% korting te geven want ook zij begreep dat er anders geen verrassing zou zijn geweest. De verrassing bij miojn thuiskomst was groot toen er toch een cadeautje bleek te zijn en de blijdschap nog groter toen het de inhoud zichtbaar werd. Mission accomplished.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten