zondag 17 februari 2019

Markt

Bij nacht
Het ging vandaag al weer wat beter dan gisteren en dus ben ik zoals voorspeld maandag weer gewoon aan het werk.  Om alvast iets te acclimatiseren besloten we er even kort op uit te gaan en dat werd een bezoekje aan de tempel. Daar is namelijk op een zondag van de maand markt en vandaag was het die zondag.

Na een ritje in het zonnetje arriveerden we ter plekke en terwijl ik eerst even binnen zat en daarna buiten van datzelfde zonnetje genoot ging mijn vriendin boodschappen doen. Met een gevulde tas keerde ze weer terug en ik hoefde me dus absoluut geen zorgen te maken over wat er die avond op tafel zou komen, dat was in kannen en kruiken. Terwijl zij nog meedeed met de boeddhistische optocht stond ik gezellig bij te kletsen met een kennis die ik al een behoorlijke tijd niet meer gezien had. Daarna was het tijd om huiswaarts te keren en nog een nachtje te snotteren alvorens de werkweek weer ging beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten