zondag 24 februari 2019

Seattle mariners

T mobile arena
Waar wij in 2016 geen honkbal wedstrijd bezochten daar zowel de Red Sox als de Blue Jays geen thuiswedstrijd hadden toen wij daar waren gaat het in 2018 wel lukken. Op onze eerste volle dag, een woensdag spelen de Mariners namelijk tegen de Astro's en wij hebben onze kaartjes al gekocht. En wat het allemaal nog mooier maakt blijkt dit ook nog eens een value wedstrijd te zijn.

Ik had er ook nog nooit van gehoord maar de Mariners hebben bij sommige wedstrijden een korting van 50% op bepaalde plaatsen. En tot die plaatsen behoren mijn geliefde plekken achter de home plaat waar ik met mijn trips met de boys altijd zat. We zijn nu dan ook de man voor slechts $30 i.p.v. de reguliere $60. Nu nog even wachten tot het tijd is voor mijn eerste wedstrijd sinds 2015 toen ik de Mets zag spelen en hopen dat mijn vriendin het net zo leuk gaat vinden als ik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten