dinsdag 13 september 2016

Verandering

Het stond vast
In overleg met de arbo arts ging ik weer twee dagen per week vier uur op kantoor werken en dinsdag was de eerste dag daarvan. Ondanks mijn late vertrek bleek de A10 vast te staan en voor het eerst in heel lang ging ik dus weer over de A9. Ik reed volledig op de automatische piloot maar merkte gelukkig op het laatste moment dat mijn afslag naar Almere van twee banen naar een was gegaan en dat ook het bord Almere verdwenen was. Ik besloot dan ook maar rechtdoor te rijden en dat bleek een juiste gok want de weg was flink aangepast, ik reed nu zonder enig bochtenwerk plus het daar altijd kort vaststaande verkeer rechtstreeks de A1 op voor het volgende stuk van de route. Wat mij betreft een flinke verbetering en hopelijk eentje die het aantal files flink gaat laten verminderen maar dat laatste merken we wel als ik weer op reguliere tijden werk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten