vrijdag 2 september 2016

Bataviastad

Niet zo slecht
Vrijdag was het tijd voor een bezoek aan Bataviastad en wel om meerdere redenen. Ten eerste was het een wat langer autoritje dan ik tot nu toe gemaakt had en dat was een goede test om te kijken hoe ik er in dat opzicht voor sta. Daarnaast was mijn vriendin met haar dochter in Thailand op haar verjaardag en dus moest er nog een cadeautje gekocht worden en als laatste had ik wel tickets voor de vakantie geboekt maar was mijn koffer overleden tijdens de vakantie van vorig jaar.

Na een probleemloze rit (one down) arriveerden we in Lelystad en betraden de outlet waar we eerst gingen lunchen bij café aan de werf en dat werd cappuccino en jus d'orange met sandwiches zalm en tonijn. Met gevulde magen gingen we daarna shoppen en bij Michael Kors konden we nummert twee van de lijst afstrepen, een verjaardagscadeau. Nummer drie lukte helaas niet want de kofferwinkel bleek er mee opgehouden te zijn. Die gaan we dus maar gewoon in Amsterdam kopen binnenkort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten