maandag 19 september 2016

Tom Yum Kung

Helaas kon mijn nichtje niet
Aangezien mijn vriendin tijdens haar verjaardag in Thailand was konden we die hier niet vieren, Om het goed te maken hadden we de familie uitgenodigd voor een etentje bij Tom Yum Kung, een klein Thais restaurant op de Oostenburgergracht, Mijn nichtje moest werken dus die kon helaas niet mee en zo waren wij rond zes uur met zijn zevenen aanwezig.

We hadden een tafel met genoeg plek en voorzien van een drankje werd de kaart bestudeerd en werd er een ruime collectie aan voor- en hoofdgerechten besteld door iedereen. Topper qua gerecht was mijn vriendin die een hele vis had besteld die mooi geglaceerd werd opgeleverd en waar mijn vader en ikzelf ook aardig wat stukjes van toegeschoven gekregen. Na het dessert mochten wij nog niet vertrekken want ter ere van de verjaardag van mijn vriendin kregen wij een grote karaf met een cocktail van wodka, grand marinier, aardbeien en frambozen van het huis. In het begin wilde mijn moeder niet (niet lekker) maar dat bleek niet zo te zijn en ook zij sloeg een glas achterover. Het was lekker en het was erg gezellig en hopelijk kan mijn nichtje er een volgende keer ook bij zijn want het was zeker voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten