vrijdag 16 september 2016

IOS 10

Devices met IOS 10
Inmiddels is de nieuwe iPhone uitgekomen (en nee deze is niet voor mij, de mijne is net een jaar oud) en dat betekend dat ook de nieuwe versie van het operating system, IOS 10 is uitgekomen. Deze heb ik uiteraard wel op mijn telefoon geïnstalleerd (en niet meer op mijn iPad want deze is te oud en wordt niet meer ondersteund door IOS 10).

Zoals altijd verliep het proces vlotjes en waren zowel mijn privé als mijn werk telefoon voorzien van IOS 10. Zo langzamerhand zijn de nieuwe features niet ontzettend in het oog springend meer maar waar ik vooral blij mee ben is het nieuwe berichtencentrum dat veel overzichtelijker is geworden. Kortom een aardige upgrade maar niets dat ik echt spectaculair vind maar wie weet vind ik nog wat handigheidjes in de komende dagen, die zal ik hier dan uiteraard vermelden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten