vrijdag 9 september 2016

Photomyne

Herinneringen digitaliseren
OP de chat plaatste Dennis enkele foto's van de Amerika trip uit 1993 en ik vroeg me af hoe ie daar aan kwam. Het bleek dat hij een app in gebruik had genomen, Photomyne, die uitstekend geschikt was om oude foto's in te scannen en te bewerken.

Uiteraard meteen zelf de trial geïnstalleerd en geprobeerd en ik ben onder de indruk. Het scanproces verloopt snel en strak en de app werkt de foto meteen bij zodat zelfs hele oude foto's er weer goed uitzien. Handmatig kun je dan ook wat knippen en je hebt een uitstekende digitale kopie van je foto. Ik ga gewoon even die €4.99 ertegenaan gooien voor de betaalde versie en dan kan ik mijn oude (vakantie)foto's binnenkort vol trots digitaal presenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten