dinsdag 10 september 2024

Nationale Nederlanden

Geregeld
Ik kreeg zowel een email als een bericht in mijn app van Nationale Nederlanden dat er weer eens nieuwe eisen waren van de overheid waardoor klanten voor de zoveelste maal moesten bewijzen wie ze waren om te controleren of je wel een echte persoon was en geen terrorist of iemand anders met slechte bedoelingen.

Deze keer bestond de check uit een selfie maken, wat gegevens invullen  en een foto maken van je paspoort waarna een medewerker zou controleren of alles klopte. In het weekend deed ik netjes wat er gevraagd werd via de app en aangezien er bijna meteen antwoord kwam dat alles klopte weet ik een ding zeker, die medewerker is geen persoon van vlees en bloed maar een stukje software dat de controles uitvoert. Voorlopig ben ik er weer van af tot onze overheid weer een nieuw kunstje gaat verzinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten