woensdag 4 september 2024

Dunes

Lekker
We zouden met de dochter van mijn vriendin gaan eten in het restaurant waar haar vriend werkt. Ik reed dus aan het einde van mijn werkdag naar Almere poort waarbij mijn navigatie me perfect voor de deur bracht. Alleen parkeren was een raadsel want ik zag nergens een parkeerplek. Gelukkig liep mijn vriendin de deur uit en vertelde me dat er verderop een ondergronds parkeergarage was. Die was aardig verstopt maar ik vond de ingang toch en het bleek een mega garage te zijn die onder het hele gebied doorliep.

Toen ik er uit kwam was dat tegenover het restaurant en daar ging ik bij de dames aan tafel zitten. Zij zaten al aan de cocktails en ik bestelde een biertje. We besloten tot salade en pizza (dochter) en steak tartaar, surf en turf en steak (wij). Na afloop deelden de dames nog een punt cheese cake en nam ik een dubbele espresso. Het was lekker, het was gezellig en na afloop namen we afscheid van haar vriend en brachten lief dochtertje thuis. Dank jullie wel dames.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten