zondag 8 september 2024

De badkamer: Oplevering

We zijn er heel blij mee
Het laatste stukje van de badkamer verbouwing was de officiële oplevering door de aannemer en daarvoor kwam hij dan ook langs. We liepen gezamenlijk door onze nieuwe badkamer heen waarbij hij uitleg gaf over hoe dingen werkten (en ja ik heb weleens in hotelkamers gestaan waarbij ik mij wanhopig afvroeg hoe ik het water van het bad naar de douche moest verplaatsen) en we keken of alles goed geplaatst was zonder krassen en beschadigingen. Als laatste moesten we gezamenlijk een online formulier invullen voor Brugman, waarna hij afscheid nam.

Een uurtje later kreeg ik een telefoontje van Belle, mijn aanspreekpunt bij Brugman, of alles naar wens was geweest, en het verzoek om een enquête in te vullen die nog opgestuurd zou worden. Daarna wenste zij ons heel veel plezier met onze nieuwe badkamer en dat als we nog vragen of problemen hadden we uiteraard contact met ze moesten opnemen. Daarmee kwam er dan een einde aan project badkamer en voorlopig ook aan de verbouwingen het is voorlopig even genoeg geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten