zondag 4 juni 2023

De cruise: koffers

Minder dan drie weken
Aangezien we maar een week gaan cruisen had ik het idee dat we met een koffer voor ons beiden meer dan genoeg ruimte te hadden maar nu begin ik toch te vrezen dat we met twee koffers op stap gaan.

Maar inmiddels begin ik dat idee te verlaten want ook ik als man heb best wel veel bagage nodig. Zo hebben we twee dressy (voorheen gala) nights en dat betekent pak met schoenen en overhemden. Er is ook een orange night dus dat betekend oranje kleren. Verder is het weer in Scandinavië wispelturig en dat betekend truien, lange mouwen en winddichte kleding. Kortom ook ik als man heb best wel veel kleding nodig en neem daarbij het feit dat vrouwen altijd veel meer meenamen dan beng ik bang dat we het met een koffer niet gaan redden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten