dinsdag 27 juni 2023

Bar en snackbar

Een van de vele bars aan boord
We namen de lift naar de negende verdieping, liepen langs het zwembad waar we de trap naar de tiende namen. Daar zochten we een plekje in de zon en keken eens naar de eet en drink opties.

Dat bleek hier de New York pizza te zijn waar ik een pastrami sandwich, een sandwich met tonijn en een Caesar salade bestelde. De salade kreeg ik gelijk mee voor de sandwiches kreeg ik een buzzer, als die afging kon ik de sandwiches ophalen. Voor de drankjes zaten wij vlak bij de Pacific bar waar de eerste cocktails besteld werden. Zij nam een Mai Tai en ik besloot tot een Bahama mama.

Met de drankjes en de salade op de tafel ging de buzzer en kon ik onze sandwiches ophalen waarna de eerste maaltijd aan boord startte. De cocktails waren lekker, de salade prima en de sandwiches waren voortreffelijk, kortom een prima eerste ervaring met de voedselvoorziening aan boord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten