dinsdag 11 januari 2022

MS office

Snel geregeld
Ik gebruik een hele oude versie van Microsoft Office (2007) op mijn desktop omdat ik het zo weinig gebruik dat de nieuwe versie kopen zonde geld is. Het nadeel is wel dat ik een flink aantal van de mooie nieuwe functionaliteiten niet kan gebruiken dus af en toe twijfel ik over wel of niet aanschaffen.

Bij mijn laatste onderzoek kwam ik er echter achter dat er ook een gratis verzie is die geen enkele beperking in de functionaliteit kent. De enige twee limieten zijn dat je alleen de online versie kunt gebruiken (geen bezwaar voor mij) en een hele beperkte opslagruimte hebt van slechts 5 gigabyte. Nu is dat vele malen meer dan ik nodig heb met die paar bestandjes van mij dus was de keuze snel gemaakt en ben ik nu een tevreden gebruiker van de nieuwste versie van MS office.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten