zaterdag 15 januari 2022

Belasting

De enveloppes bestaan nog steeds
Ik kreeg zowel een papieren brief als een bericht in mijn berichtenbox van mijn vrienden bij de belastingdienst en ik dacht dat ze dit jaar wel erg vlot waren met de aankondiging dat ik aangifte moest doen. Niets was minder waar want ik mocht al gaan vooruitbetalen over het komende jaar en uiteraard was uitstel geen optie. 

Ze waren wel vriendelijk want uiteraard zat er een machtiging bij en het advies om in elf maandelijkse termijnen te betalen. Mocht ik echter toch in een maal willen betalen dan kreeg ik wel één hele euro korting van mijn vrienden. Ze zeggen altijd dat ze het niet leuker kunnen maken maar ik kon een schaterlach echt niet onderdrukken bij het zien van deze waanzinnige korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten