maandag 10 januari 2022

Filmster

Kat in het bakkie
Op mijn werk hadden we het plan opgevat om een video te maken voor onze klanten over ons kantoor en ons werk. Uiteraard moesten daar ook mensen in voorkomen die aan het werk waren en daar ook iets over vertelden. Ik was een van diegenen die meedeed en moest wat laten zien terwijl ik aan het werk was maar moest ook een korte intro over mijzelf en wat ik deed geven. 

Vandaag was het zover en werd ik door onze filmploeg geïnterviewd en gefilmd terwijl ik aan het werk was. Het viel allemaal best wel mee en na een minuut of dertig was alles geregeld voor iets wat waarschijnlijk minder dan een minuut in beeld zal zijn. Uiteraard kan de Oscar nominatie en winst niet ver weg zijn maar of ik het resultaat hier ga tonen weet ik nog niet, eerst zelf maar eens kijken wat het gewroden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten