zaterdag 29 januari 2022

Eternals

The gang is all here
Met dank aan de laatste lockdown heb ik ook de Eternals niet in de bioscoop gezien maar gewoon thuis op de bank en dat is voor een Marvel film toch een stuk minder spectaculair dan in de bioscoop.

Het verhaal is gebaseerd op de Eternal comics van Jack Kirby uit de jaren 70 en figuren en concepten zijn goed herkenbaar alhoewel er ook flink wat aangepast is in achtergrond en verhaal. Ik vond het een van de minste Marvel films tot nu toe en dat had voornamelijk te maken met het tempo van de film, ik denk dat als ze er een half uur uitgeknipt hadden ik het een veel betere film had gevonden. Uiteraard een must voor elke Marvel zombie maar of iedereen gaat genieten van twee uur en veertig minuten Eternals ben ik niet helemaal zeker van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten