dinsdag 13 april 2021

Werkherinneringen 50: Bandjes luisteren

Het sorteer centrum
De vijftigste editie van de onregelmatig verschijnende werkherinnering is natuurlijk een speciale en gaat dan ook over twee werkgevers die op een hele vreemde manier samenkwamen.

Ik heb in een eerdere aflevering geschreven over het grote feest dat ik samen met enkele collega's heb gegeven tijdens ons werkjubileum en daarvoor gingen we ook naar bands luisteren om de juiste voor ons feest te selecteren en dat was meestal tijdens een optreden op, jawel, een personeelsfeest. Een van die luistersessies vond plaats op het destijds hoofdkantoor van de PTT op de oosterdokkade in Amsterdam, de plaats waar ik als student mijn vakantiewerk uitvoerde. En zo kwamen op een heel vreemde wijze twee van mijn werkgevers bij elkaar. En oh ja, de band van die avond is het uiteindelijk niet geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten